در گفتگو با مهر اعلام شد:

آخرین فرصت اعزام زوج های دانشجو به مشهد

آخرین فرصت اعزام زوج های دانشجو به مشهد این با من: دبیر بیست و یكمین دوره ازدواج دانشجویی اظهار داشت: دراین دوره برنامه ریزی شده تمام زوج های جامانده از دوره های قبل در این دوره به مشهد اعزام شوند و زوج جامانده ای برای دوره بعد نداشته باشیم.



حجت الاسلام محمد خادمی، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با اعزام زوج های دانشجوی جامانده دوره های قبل اظهار داشت: در تابستان امسال مقرر شده است، زوج های دانشجویی كه در دوره های قبلی و بیست و یكمین دوره از این سفر جامانده بودند، ثبت نام كرده و اعزام شوند.
وی افزود: كاروان هایی كه تعداد آنها به سقف ظرفیت مجاز رسیده، برای آنها برنامه تنظیم شده و به مشهد اعزام شده اند.
دبیر بیست و یكمین دوره ازدواج دانشجویی با اشاره به این مورد كه قریب به ۱۰۰۰زوج در روزهای تابستان به مشهد مقدس اعزام می شوند، تصریح كرد: ما بنا داریم در این دوره هر آنچه از ظرفیت كاروان های قبلی جا مانده به مشهد مقدس اعزام نماییم، تا برای دوره بیست و دوم ازدواج دانشجویی، كاروانی از قبل و جامانده نداشته باشیم.
وی افزود: سایت ثبت نام باز بوده و حداكثر ظرفیت هم بوجود آمده و این بستگی به زوج های دانشجو دارد كه چند نفر ثبت نام كنند. اكنون ۶۰۰ زوج ثبت نام كرده اند.
خادمی درباره اینكه اگر این دوره تمام شده و زوج هایی از دوره های قبل باقی مانده باشند در بیست و دومین دوره اعزام خواهند شد، اضافه كرد: خیر، اعزام این دانشجویان تا آخر تابستان ادامه خواهد داشت و دوره بعد اعزام نخواهند شد.

1397/04/20
14:05:29
5.0 / 5
4999
تگهای خبر: ثبت نام , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما