معاون آموزشی جدید دانشگاه تربیت مدرس منصوب گردید

معاون آموزشی جدید دانشگاه تربیت مدرس منصوب گردید این با من: طی حكمی از جانب رئیس دانشگاه تربیت مدرس، دكتر محمدرضا كلباسی به سمت معاون آموزشی این دانشگاه منصوب گردید.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، در این حكم كه به امضای دكتر محمد تقی احمدی رسیده آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی، به باعث این حكم به سمت معاون آموزشی دانشگاه منصوب می شوید.
امید است با توكل به خداوند سبحان و در نظر گرفتن برنامه راهبردی دانشگاه بخصوص در جهت توسعه كیفی آموزش با الگوهای متنوع، تدوین طرح جامع و مانع آموزشی دانشگاه، توسعه جدی ارتباط بین المللی با تدبیر و امید در فضای صمیمی و همدلی گام های مؤثری بردارید. همینطور امیدوارم با بهره گیری از توان علمی و تجارب همه همكاران نسبت به ارتقای حوزه معاونت آموزشی و اعتلای اهداف دانشگاه موفق و موید باشید. »
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، رئیس دانشگاه در نامه ای جداگانه از دكتر مختار جلالی معاون آموزشی سابق این دانشگاه، به خاطر تلاش و خدمات صادقانه وی تقدیر و تشكر كرد.
كلباسی استاد دانشكده منابع طبیعی و علوم دریایی، دارای مدرك كارشناسی شیلات از دانشگاه گرگان، مدرك كارشناسی ارشد شیلات و مدرك دكتری تخصصی تكثیر و پرورش ماهی (گرایش ژنتیك و بیوتكنولوژی) از دانشگاه تربیت مدرس است.
وی بیش از یك صد مقاله در نشریات علمی به زبان فارسی و 70 مقاله به زبان انگلیسی در نشریات معتبر به چاپ رسانده است. همینطور در مجامع علمی داخلی بیش از 80 مقاله و در كنفرانس های بین المللی حدود 50 مقاله علمی عرضه داده است. كلباسی 5 اختراع به ثبت رسانده و 11 طرح تحقیقاتی اجرا و یا در دست اقدام دارد.
معاون آموزشی جدید دانشگاه تربیت مدرس از سال 1373 در دانشگاه مشغول به فعالیت است، مدیریت گروه آموزشی شیلات و معاونت آموزشی دانشكده منابع طبیعی و علوم دریایی را در كارنامه اجرایی خود دارد. دكتر كلباسی از سال 94 با حكم رئیس دانشگاه در سمت مدیر آموزشی معاونت آموزشی مشغول فعالیت بود.



1397/04/18
15:04:33
5.0 / 5
4516
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما