بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی این با من: جهاددانشگاهی با صدور بیانیه ای در آستانه روز جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ این روز بزرگ را گرامی داشته و جهادگران جهاددانشگاهی پیمان بستند كه در سال جدید كه از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان سال پشتیبانی از كالای ایرانی نام گذاری شده است همه بنیه علمی و فرهنگی و تجربیات این نهاد در عرصه اقدامات اساسی دانش بنیان را به كار گرفته و همگام با سایر اقشار در مسیر تحقق ارزش های فرهنگی انقلاب و برنامه ریزی های تضمین كننده امنیت اقتصادی و رفاه عمومی طی طریق كنند.


به گزارش این با من به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی متن كامل بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم فروردین ماه، روزی سراسر افتخارآمیز و عزت بخش برای ملت بزرگی است كه متعهدانه و آزادانه شعار مبارزات خود ضد رژیم ستمگر شاهنشاهی را به سندی ماندگار در تاریخ مبدّل كرد.
عید تثبیت حاكمیت اسلام از یك سو و فرخنده روز تصمیم ملّی، قاطع و آگاهانه برای استقرار مردمسالاری بعنوان تحقق عینی "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی"، ۱۲ فروردین ۵۸ را بعنوان روزی برجسته و پشتوانه ای عظیم برای مرحله بعد یعنی تدوین قانون اساسی به جهانیان معرفی نمود.
انتخابات مختلف بعد از ۱۲ فروردین ۵۸ در طول حیات نظام جمهوری اسلامی ایران، آن اقدام اساسی و آن "آری" جانانه را تقویت كرد و نشان داد ایران و ایرانی حق تعیین سرنوشت خود برپایه تعالیم اسلام را همچون گوهری پرارزش صیانت كرده و در صورتی كه احساس نماید دشمن قصد صدمه به شكل یا محتوای حكومت انتخابی اش را دارد با هوشمندی به صحنه كارزار می آید.
این هوشمندی ملت ایران همراه با همان شوق و شعف و علاقه كه پای صندوق های رأی به نمایش گذاشت امروز هم ساری و جاری و مهمترین دلیل برای باور امید به آینده روشن یك ملت است. مردم ایران اسلامی همواره بر عهد خویش وفادار مانده اند و آنچه در این میان اهمیت وافر دارد همبستگی و پیوند مسؤولان كشور با آنان برای حركت صحیح در مسیر پیشرفت، عدالت و سربلندی ایران اسلامی است.
جمهوری اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید و مجاهدت و جانبازی ایثارگران مخلصی است كه هستِ خویش را در راه آرمانهای متعالی منبعث از قرآن كریم و عترت طاهرین (ع) به میدان عمل آوردند بنابراین تدبیر، بازآفرینی فرصت ها، حفظ و بهره مندی از این سرمایه عظیم اجتماعی توسط مسؤولان در چهل سالگی انقلاب اسلامی لزوم اجتناب ناپذیر و نویدبخش اعتمادآفرینی و موتور محرك پیشرفت كشور خواهد بود.
اعضای جهاددانشگاهی در آستانه روز جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ این روز بزرگ را گرامی داشته و پیمان می بندند كه در سال جدید كه از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان سال پشتیبانی از كالای ایرانی نامگذاری شده است همه بنیه علمی و فرهنگی و تجربیات این نهاد در عرصه اقدامات اساسی دانش بنیان را به كار گرفته و همگام با سایر اقشار در مسیر تحقق ارزش های فرهنگی انقلاب و برنامه ریزی های تضمین كننده امنیت اقتصادی و رفاه عمومی طی طریق كنند.
جهاد دانشگاهی
یازدهم فروردین ماه ۱۳۹۷»



1397/01/13
16:48:48
5.0 / 5
4468
تگهای خبر: دانشگاه , رفاه , علم , مناسب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما