نمایشگاه مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم افتتاح شد

نمایشگاه مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم افتتاح شد این با من: نمایشگاه عكس و پوستر دانشجویی، كاهش صدمه های اجتماعی با محوریت مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم افتتاح شد.



به گزارش این با من به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با حضور غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم، محسن بندپی معاون وزارت كار، رفاه و اجتماعی و سردار علی مویدی، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه نمایشگاه عكس و پوستر مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم افتتاح شد.
در این نمایشگاه ۱۰۰ پوستر، عكس و نقاشی با مبحث صدمه های ناشی از اعتیاد كه توسط دانشجویان كشور طراحی شده اند در معرض دید كاركنان ستاد وزارت علوم قرار گرفته است.
همچنین در حاشیه برگزاری، شصت و سومین جلسه كمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر، پایگاه علمی و آموزشی «پیشگیری نوین» با هدف عرضه پژوهش ها و اطلاعات علمی در زمینه پیشگیری از صدمه های اجتماعی رونمایی گردید.
این پایگاه با تمركز بر بخش آموزش در سطوح مختلف بعنوان تنها مرجع رسمی و تخصصی در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد دارای بخش های: اخبار، علمی و آموزشی، یادداشت ها، جشنواره ها، منشورات، سیاست گذاری و قوانین، كتابخانه مجازی، پیام های پیشگیری و... را شامل می گردد.
همچنین این پایگاه به لحاظ هنری هم فعال بوده و در زمینه های عكس، پوستر، كاریكاتور، فیلم كوتاه و انیمیشن، شعر و داستان در تلاش است با استفاده از ظرفیت های هنری پیام اجتماعی و پیشگیرانه را به صورت غیر مستقیم منتقل كنند.

1396/12/01
16:16:27
5.0 / 5
4692
تگهای خبر: آموزش , دانشجو , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما