به خواست نمایندگان كمیسیون آموزش؛

اعتراض دانشجویان وزیرنفت را راهی مجلس كرد

اعتراض دانشجویان وزیرنفت را راهی مجلس كرد این با من: اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعت نفت سبب شد كه اعضای كمیسیون آموزش مجلس در هفته جاری وزیر نفت را برای عرضه توضیح درباره تحصن دانشجویان این دانشگاه به این كمیسیون دعوت كنند.



به گزارش این با من به نقل از مهر، برپایه برنامه كمیسیون آموزش مجلس در هفته جاری، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت روز یك شنبه ۲۶ آذر ۹۶ از ۱۴: ۳۰ الی ۱۵: ۳۰ دعوت شده تا در مورد تحصن دانشجویان دانشگاه نفت توضیحاتی را ارائه نماید.
به گزارش این با من به نقل از مهر، برپایه مستندات درج شده در دفترچه كنكور سراسری در سال های قبل، وزارت نفت متعهد به استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در این وزارتخانه شده بود.
بیژن زنگنه وزیر نفت در سال ۹۴ استخدام این دانشجویان را در وزارت نفت ممنوع اعلام نمود. دانشجویان دانشگاه صنعت نفت كه پیش از این سال در این دانشگاه تحصیل كرده بودند، بعد از بی نتیجه ماندن اعتراضات خود به دیوان عدالت اداری شكایت بردند.
در پی این شكایات، دیوان عدالت اداری وزارت نفت را ملزم به جذب و استخدام دانشجویان گروه الف دانشگاه صنعت نفت كرد اما وزارت نفت همچنان به روند سابق خود در این زمینه ادامه می دهد.
این مبحث موج اعتراضات دانشجویان دانشگاه صنعت نفت را در پی داشت بطوریكه مسئولان دانشگاه به تازگی برای آخر دادن به اعتصاب و تحصن دانشجویان، مجبور به تعطیلی دانشگاه شدند.

1396/09/26
23:17:07
5.0 / 5
4881
تگهای خبر: آموزش , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما