برنامه تشكلهای دانشجویی دانشگاه تهران در روز دانشجو

برنامه تشكلهای دانشجویی دانشگاه تهران در روز دانشجو معاون فرهنگی دانشگاه تهران جزئیات برنامه تشكل های دانشجویی این دانشگاه را به مناسب روز دانشجو اعلام نمود.



به گزارش این با من به نقل از دانشگاه تهران، مجید سرسنگی از برگزاری برنامه های متنوع دانشجویی به مناسبت روز ۱۶ آذر در این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: روز دانشجو یادآور استقلال طلبی، آزادی خواهی و دینداری دانشجویان فرهیخته ای است كه برای مبارزه با استبداد و استكبار از جان خود مایه گذاشتند.
وی به حساسیت برنامه های این روز در دانشگاه تهران اشاره كرد و اضافه كرد: دانشگاه تهران بعنوان دانشگاهی كه بیشترین و پر تعدادترین تشكل های دانشجویی را دارا است همواره در كانون توجه فعالیت های سیاسی دانشجویی بوده و همین امر هم حساسیت برنامه های سیاسی این دانشگاه و خصوصا برنامه های روز ۱۶ آذر را بالا می برد.
معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح كرد: به طور معمول تشكل های سیاسی این دانشگاه میزبان برجسته ترین چهره های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی كشور است و این نكته سبب می گردد خیلی از دانشجویان حتی از دیگر دانشگاه ها، برای مشاركت در برنامه های سیاسی تشكل های اسلامی دانشگاه تهران تمایل نشان دهند.
برگزاری ۲۰۰ برنامه سیاسی طی یك سال در دانشگاه تهران
سرسنگی با عرضه گزارشی از فعالیت های سیاسی دانشگاه تهران در طول سال، اظهار داشت: دانشگاه تهران در طول سال میزبان بالغ بر ۲۰۰ برنامه سیاسی است كه توسط تشكل های اسلامی سازماندهی می گردد.
وی تصریح كرد: همینطور در طول یك سال تحصیلی حدود ۳۰۰ نفر از شخصیت های برجسته سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بعنوان سخنران در این برنامه ها حضور پیدا می كنند.
معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح كرد: این تعداد برنامه و سخنران نه تنها در سرجمع دانشگاه های كشور، بلكه در میان دیگر نهادهای فرهنگی و سیاسی كم سابقه است.
سرسنگی اضافه كرد: سال قبل رئیس جمهور و دانشجویان دانشگاه تهران در فضایی دوستانه با هم به گفتگو پرداختند و یكی از بهترین برنامه ها از این دست را در تمام طول تاریخ برگزاری برنامه ۱۶ آذر، رقم زدند.
وی با تاكید بر اینكه امسال هم برنامه های ۱۶ آذر با مشاركت گسترده دانشجویان این دانشگاه، در قالب تشكل های اسلامی برگزار می شود، اظهار داشت: تمام تشكل های اسلامی این دانشگاه برنامه هایی را با رویكرد ۱۶ آذر برگزار می كنند.
جزئیات برنامه های روز دانشجو در دانشگاه تهران
معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت: بسیج دانشجویی این دانشگاه، برنامه ای را تحت عنوان بزرگداشت روز دانشجو در تالار شهید چمران پردیس دانشكده های فنی از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برگزار می نماید.
سرسنگی عنوان كرد: این برنامه با حضور احتمالی مهمانانی مانند حجت الاسلام قاسمیان، حجت الاسلام حامد كاشانی، آیت الله آملی لاریجانی، حسین رحیم پور ازغندی، عزت الله ضرغامی، دكتر صفار هرندی، علی لاریجانی برگزار می نماید.
وی ادامه داد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه هم برنامه ای را تحت عنوان بزرگداشت روز دانشجو از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در محل تالار فردوسی دانشكده ادبیات وعلوم انسانی با حضور احتمالی مهمانانی چون مسعود پزشكیان، احسان شریعتی، سوسن شریعتی، سارا شریعتی، طیب نیا، میرزایی نیكو، فرجی دانا، مولاوردی، مجید انصاری، سید یاسر خمینی، محمدعلی نجفی، رضا خاتمی، معصومه ابتكار و ظفرقندی برگزار می نماید.
معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح كرد: همینطور انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هم برنامه ای تحت عنوان سه قطره خون به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در تالار شهید دهشور پردیس علوم از ساعت ۱۳ تا ۱۷ با حضور مهمانی چون محمد باقر قالیباف، سعید جلیلی، علی اكبر ولایتی، سردار قاآنی، قشقاوی، سردار قاسم سلیمانی، سردار عزیز جعفری و دریابان شمخانی برگزار خواهد نمود.
سرسنگی تصریح كرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران هم در روز دوشنبه ۱۳آذر برنامه ای تحت عنوان مناظره دانشجویی با حضور دانشجویانی چون محمد كاظمی، حسین شاهمرادی، آرمان ذاكری، محمد رهبری، رضا نظری، علی جوادی و محسن جعفری از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۱۷ در تالار شهید رجب بیگی پردیس دانشكده های فنی برگزار می نماید.
وی اظهار داشت: امسال با عنایت به اینكه ۱۶ آذر در روز پنجشنبه است و روز چهارشنبه هم تعطیل عمومی است، تمامی برنامه های روز دانشجوی دانشگاه تهران روز سه شنبه، ۱۴ آذر ماه برگزار می شود.
 

1396/09/12
23:18:51
5.0 / 5
4937
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما