اطلاعیه دانشگاه شریف؛

ادامه تعطیلی خوابگاه ها

ادامه تعطیلی خوابگاه ها به گزارش این با من دانشگاه صنعتی شریف اعلام نمود خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه تا زمان اعلام ستاد ملی مبارزه با كرونا تعطیل هستند و تسهیلات آموزشی نیمسال دوم به اطلاع كلیه دانشجویان و اعضای رسانده می شود.



به گزارش این با من به نقل از مهر، دانشگاه شریف طی اطلاعیه ای اعلام كرد؛ برپایه آخرین جلسه ستاد جلوگیری از انتشار كرونا این دانشگاه كه به صورت الكترونیكی و با حضور كلیه اعضا برگزار شد، قرار شد هیچ یك از خوابگاه های دانشگاه پیش از عادی شدن شرایط و اطمینان از عدم شیوع بیماری كرونا بازگشایی نشود.
همچنین با عنایت به بررسی های به عمل آمده توسط معاونت آموزشی دانشگاه شریف در ارتباط با آمار كلاس های مجازی تشكیل شده در مقاطع مختلف در نیم سالجاری، نشانگر استقبال خوب اساتید و دانشجویان در برگزاری كلاس های مجازی است.
بر اساس بخش هایی از رهنمودهای ابلاغی توسط وزارت عتف به دانشگاه های كشور در مورد تسهیل برخی از مقررات آموزشی در این نیمسال و تاكید وزارت عتف بر برگزاری كلاس ها به صورت مجازی، مقرر شد بر اساس اختیارات محوله به دانشگاه ها، آئین نامه مقررات و تسهیلات آموزشی ویژه نیم سال دوم ۹۹-۹۸ توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه شریف برمبنای عملكرد كلاس های غیرحضوری تهیه و به اطلاع كلیه دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه رسانده شود.

1399/01/18
23:42:46
5.0 / 5
2802
تگهای خبر: آموزش , اساتید , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما