در گفتگو با مهر عنوان شد

آخرین اخبار از كمیته ویژه پیگیری حادثه علوم و تحقیقات

آخرین اخبار از كمیته ویژه پیگیری حادثه علوم و تحقیقات به گزارش این با من سرپرست واحد علوم و تحقیقات آخرین اخبار از كمیته ویژه پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات را شرح داد.



رضا مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: كمیته ویژه پیگیری حادثه واحد علوم و تحقیقات به صورت مرتب درحال تشكیل است و در این كمیته موضوعات مختلفی درمورد این حادثه بررسی و پیگیری می شود.
وی اضافه كرد: در این كمیته مبحث رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و خانواده های آنها به صورت مستمر بررسی و اعلام می شود.
عضو كمیته ویژه پیگیری حادثه علوم و تحقیقات و سرپرست این واحد دانشگاهی تصریح كرد: همینطور در این كمیته مبحث حقوقی این حادثه هم بررسی می شود و تعدادی هم پرونده قضایی در این خصوص در دادستانی وجود دارد كه درحال پیگیری است اما اطلاع دقیقی از شكایت خانواده ها از دانشگاه ندارم.
مسعودی تصریح كرد: ایمن سازی معابر مبحث دیگری است كه در این كمیته درحال پیگیری و گزارش های مربوط به آن به صورت مستمر از جانب دانشگاه به كمیته عرضه می شود.
وی عنوان كرد: خوشبختانه برخی از دانشجویان حادثه دیده بعد از دوره نقاهت به دانشگاه بازگشته اند و ما همكاری لازم برای فعالیت های علمی و آموزشی آنها انجام داده ایم.
سرپرست واحد علوم و تحقیقات تصریح كرد: به دیگر دانشجویان حادثه دیده هم اعلام كردیم كه بعد از بهبودی كامل به دانشگاه بازگردند.
مسعودی تصریح كرد: با تمامی خانواده های حادثه دیدگان در تماس هستیم و پوشش های مالی برای درمان مصدومان در اختیار این خانواده ها قرار داده می شود.
وی تصریح كرد: در دانشگاه تمام تلاش خویش را انجام داده ایم تا مشكلات دانشجویان حادثه دیده و خانواده های آنها را كاهش دهیم.
به گزارش این با من به نقل از مهر، ۴ دی ماه یك اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در این دانشگاه واژگون شد و این حادثه منجر به فوت ۱۰ دانشجو و مصدوم شدن ۲۵ دانشجوی دیگر شد.
بنابراین محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در روز حادثه كمیته ویژه پیگیری واحد علوم و تحقیقات متشكل از مجید مشكینی معاون توسعه مدیریت و منابع، رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات، عنایت الله ملكی تبار رئیس مركز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شكایات، سیدحسین طباطبایی مدیركل حقوقی و موسوی رئیس مركز حراست دانشگاه آزاد اسلامی را تعیین كرد.
این كمیته در نخستین تصمیم گیری خود ۵ نفر از مدیران واحد علوم و تحقیقات كه سوء مدیریت و قصور آنها در بروز این حادثه مشخص شده بود را بركنار كرد.

1397/12/06
14:17:50
5.0 / 5
4960
تگهای خبر: آموزش , دانشجو , دانشگاه , دانشگاه آزاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما