معاون دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با اشاره به اعتراضات دانشجویان دندانپزشكی اعلام كرد

هیچ دانشجوی شاغل به تحصیل در خارج، تابحال در دانشكده دندانپزشكی پذیرش نشده است

هیچ دانشجوی شاغل به تحصیل در خارج، تابحال در دانشكده دندانپزشكی پذیرش نشده است این با من: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی به دنبال طرح مسائلی در مورد حضور دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از كشور در این دانشگاه، طی جلسه ای با دانشجویان دانشكده دندانپزشكی اظهار داشت: تا كنون هیچگونه پذیرش دانشجوی شاغل به تحصیل در خارج از كشور در دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی انجام نشده است.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، دكتر امیر محسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از دغدغه دانشجویان برای حفظ جایگاه دانشكده دندانپزشكی در كشور، حركت در راه استانداردها را دغدغه مشترك مسئولان و دانشجویان عنوان نمود و اظهار داشت: خیلی از مطالبات دانشجویان، بعنوان مطالبات دانشگاه در سطحی كلان تر در حال پیگیری است.
دكتر ضیایی اضافه كرد: گرچه جذب منابع مالی با استفاده از دانشجویان شهریه پرداز یك راهبرد در شرایط كمبود منابع مالی می تواند باشد كه بر مبنای قانون و ابلاغیه های بالادستی صورت می گیرد ولی تا كنون هیچ دانشجوی ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از كشور در نیمسال تحصیلی مهرماه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی پذیرش نشده است و برای پذیرش آنها در نیمسال های تحصیلی آتی هم تصمیمی اتخاذ نشده است.
وی مبنای پذیرش در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی را نخبگی عنوان نمود و اظهارد اشت: در پذیرش دانشجویان در ظرفیت های دانشگاه بسیار حساس هستیم و به لحاظ علمی، گزینش و نظارت های جدی صورت می گیرد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، تكمیل درمانگاه خدماتی و آموزشی دربند را یكی از راهكارهای اساسی برای تولید فضای مناسب تر آموزشی دانست كه بزودی به مرحله نهایی می رسد.
دكتر ضیایی همینطور از تلاش دانشگاه برای جذب اعضای هیأت علمی جدید از بین نخبگان و ستارگان علمی در دانشكده دندانپزشكی اطلاع داد و تأمین مواد اولیه مورد نیاز دانشجویان در فرآیند آموزشی را از اولویت های مهمی دانست كه معاونت آموزشی دانشگاه آن را پیگیری می كند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی خطاب به دانشجویان تاكید كرد: مطالبات علمی و آموزشی دانشجویان در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام می گردد.
وی سطح علمی استادان و همینطور امكانات آموزشی دانشكده دندانپزشكی این دانشگاه را در سطح كشور كم نظیر و بی نظیر توصیف كرد و افزود: این كیفیت باعث حساسیت دانشجویان شده است و دانشكاه تمام تلاش خویش را به كار خواهد گرفت تا این سطح كیفی حفظ شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، دانشجویان در دیدار مشترك با معاون آموزشی و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، حفظ رتبه اول آموزشی و مرتبه والای علمی دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی را مهمترین دغدغه خود عنوان كردند.
نمایندگان دانشجویان در ادامه این دیدار خواهان توسعه زیرساخت های آموزشی و حركت در راه استانداردها شدند.همچنین حضور دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از كشور و احتمال افت كیفیت تحصیلی از دیگر دغدغه های دانشجویان بود.



1397/07/02
14:21:28
5.0 / 5
5007
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دانشجو , دانشكده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما