رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران خبرداد؛

تولید خوابگاه های دانشجویی جدید در سال 97

تولید خوابگاه های دانشجویی جدید در سال 97 این با من: رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران با اشاره به اینكه افزایش فضای خوابگاهی لزوم اجتناب ناپذیری برای این دانشگاه است، اظهار داشت: این مساله در سال 97 به صورت جدی در دانشگاه دنبال می گردد.



دكتر ناصری پور رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در مورد وضعیت خوابگاه های این دانشگاه اظهار نمود: خیلی از خوابگاه های دانشگاه علوم پزشكی ایران از زمان انتزاع از دانشگاه علوم پزشكی تهران، در این دانشگاه باقی ماند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشكی تهران طی دو سال و در سال های 90 و 91 پذیرش دانشجوی پزشكی نداشت و بنابراین هنوز هم تعدادی از خوابگاه ها در اختیار این دانشگاه است و مقرر شده كه این خوابگاه ها در سال98 به ما تحویل داده شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران با اشاره به اینكه مجموعه خوابگاه های فعلی دانشگاه با عنایت به تعداد دانشجویان كه بیش از 9 هزار دانشجو در رشته های مختلف هستند بسیار كم است، بیان كرد: رایزنی های قابل توجهی با معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت داشته ایم و در تلاشیم خوابگاه ها را با كمك بخش خصوصی توسعه دهیم.

دكتر ناصری پور با اشاره به اینكه دانشگاه علوم پزشكی ایران به دنبال تهیه خوابگاه های دانشجویی جدیداست، اظهار نمود: هم اكنون بنا داریم با بهینه كردن فضاهای فیزیكی موجود تا حدود زیادی این مشكلات را برطرف نماییم و خوابگاه ها را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینكه گسترش فضای خوابگاهی لزوم اجتناب ناپذیری برای این دانشگاه است، اظهار داشت: این مساله در سال 97 به صورت جدی در دانشگاه دنبال می گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران اظهار نمود: هم اكنون توانسته ایم مسئولیتی را كه برای تهیه خوابگاه دانشجویی برپایه آیین نامه و مقررات بر عهده ما گذاشته شده است را فراهم كنیم؛ باآنكه با تنگناهایی در این زمینه مواجه بوده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران تصریح كرد: اگر خوابگاه ها و ظرفیت های جدید تولید نشوند بطور قطع سال 97 با كمبودهایی در این زمینه تهیه خوابگاه های دانشجویی مواجه خواهیم بود.

وی در انتها تصریح كرد: در آیین نامه ها اجازه زیادی برای عرضه خوابگاه به دانشجویان متاهل وجود ندارد؛ باآنكه در تلاش هستیم در این زمینه هم بتوانیم تسهیلاتی را فراهم نماییم.




1397/01/09
11:08:35
5.0 / 5
5578
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما