یا كنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها یا

تغییر مشكلات و پیچیدگی های دانشگاه

تغییر مشكلات و پیچیدگی های دانشگاه به گزارش این با من معاون وزیر علوم اظهار داشت: مشكلات و پیچیدگی های دانشگاه نسبت به گذشته تغییر كرده و نیازمند توجه به موضوعات جدید است.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، مجتبی صدیقی در كنگره انجمن مدرسین دانشگاه ها اظهار نمود: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم. شرایط ما در اداره دانشگاه ها با چندین سال پیش خیلی فرق كرده است. مشكلات و پیچیدگی های زیادی داریم.
وی ادامه داد: نسل جدید انقلاب چگونه می خواهد تربیت شود؟ نسل جدید چگونه از دانشگاه به صنعت وصل شود؟ آیا كماكان وابستگی دانشگاه ها به بودجه محدود و پر خطر دولتی باید ادامه داشته باشد؟ این موضوعات به عنوان مسائل اصلی خودش را نشان داده است.
صدیقی در ادامه همین مبحث اضافه كرد: آمایش آموزش عالی چگونه باید باشد؟ نحوه پذیرش دانشجوهای دكتری چگونه باید باشد؟ صدمه های روحی و روانی دانشجوها چگونه دنبال شود؟ آیا وجود چند تشكل دانشجویی هدف نهایی ما است؟ جذب اساتید هم از دیگر موضوعات مورد مطالعه ما است.
وی اظهار داشت: به نظرم دانشجویان در این دوره برای انتخاب گزینه وزارت خانه علوم نسبت به اساتید بهتر عمل كردند. البته گاهی هم بی انصافی های به دلیل عدم اطلاع وجود داشت اما به طور كلی دانشجویان فعال تر از اساتید بودند. آیا فعل و انفعالاتی كه در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت نیازمند واكنش اساتید نبود؟


 

1396/09/02
13:51:32
5.0 / 5
4863
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما