در سفر به شانگهای چین صورت گرفت؛

دیدار معاون آموزشی وزارت علوم با دانشجویان ایرانی در چین

دیدار معاون آموزشی وزارت علوم با دانشجویان ایرانی در چین به گزارش این با من معاون آموزشی وزارت علوم در هفتمین كنگره دانشگاه های تراز جهانی در شانگ های چین شركت و با دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در چین دیدار كرد.



به گزارش این با من به نقل از ایسنا، دكتر مجتبی شریعتی نیاسر و هیات همراه وی در سفر به چین، از منطقه فناوری سوژو Suzhou در شهر سوجو- كه در سال ۱۹۹۲ در زمینی به وسعت ۵۲ كیلومتر مربع و به عنوان یكی از نخستین پارك های فناوری و طرحی برای توسعه علمی و اقتصادی چین در كنار شهر سوجو بوجود آمده است- بازدید نمودند. در این سفر دكتر شریعتی با جمعی از دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در شانگهای و شهرهای مختلف دیدار كرد و در جریان مشكلات آنها قرار گرفت.

معاون آموزشی وزارت علوم، در بازدید از مراكز تحقیقاتی انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه جیائو تانگ شانگهای با مسئولان و پژوهشگران این دانشگاه گفت وگو و زمینه ها و ظرفیتهای فعالیت و همكاری های مشترك با دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتی ایرانی را مطرح كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی وزارت علوم، كنگره دانشگاه های تراز جهانی از سال ۲۰۰۵، به همت دانشگاه جیائوتانگ ( Jiao Tong ) چین در شانگ های برگزار گردید و در این كنگره صاحبنظران و متخصصان توسعه و اعتلای دانشگاه ها همینطور مجریان و روسای دانشگاه ها و دست اندركاران دانشگاه های پیشرو جهان از ۳۰ كشور مختلف به بررسی و تحلیل روش ها و ابعاد مختلف رشد و بالندگی دانشگاه ها در كشورهای جهان پرداختند و میزگرد مسئولان مطرح ترین نظام های رتبه بندی دانشگاه های جهان از جمله مطالب متنوع مطرح شده در این كنگره بود.



 

1396/08/30
15:02:16
5.0 / 5
4720
تگهای خبر: آموزش , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما