رئیس دانشگاه خبر داد:

تشكیل ستاد پشتیبان دانشجویان نو ورود در دانشگاه پیام نور

تشكیل ستاد پشتیبان دانشجویان نو ورود در دانشگاه پیام نور به گزارش این با من رئیس دانشگاه پیام نور از تشكیل ستاد پشتیبان دانشجویان نو ورود در این دانشگاه اطلاع داد.



به گزارش این با من به نقل از مهر، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: با عنایت به شیوع گسترده بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت دانشجویان، کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سرتاسر کشور ضمن تشکیل ستاد پشتیبان دانشجویان نوورود، پاسخگوی مسائل و مشکلات دانشجویان خواهند بود.
وی در نشست ویدئو کنفرانس با روسای استانی با عنوان اینکه سال جاری به علت پذیرش غیرحضوری و عدم امکان رجوع دانشجویان به دانشگاه پیام نور، باید شرایط پاسخگویی مناسب و تکریم ولی نعمتان دانشگاه را فراهم نماییم، اضافه کرد: باید خدمات مطلوب و در شآن دانشجویانی که دانشگاه پیام نور را برای تحصیل برگزیده اند، عرضه شود.
وی عرضه آموزش و خدمات الکترونیکی با کیفیت و مطلوب را مهم ترین دغدغه دانشگاه دانست و تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در دوران شیوع ویروس کرونا، توانست با استفاده از زیرساخت های غنی الکترونیکی، بهترین خدمات آموزشی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه نماید. زمانی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی، انسجام کاری و پشتیبانی کارکنان دانشگاه پیام نور و عرضه خدمات الکترونیکی مناسب به دانشجویان، بهترین استقبال را از نودانشجویان این دانشگاه داشته باشیم.

1399/08/03
20:45:03
5.0 / 5
1126
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما