قابل توجه پذیرفته شدگان اولیه آزمون دكتری سال ۹۹

فرصت انتخاب رشته امروز آخر می یابد

فرصت انتخاب رشته امروز آخر می یابد پذیرفته شدگان اولیه آزمون دكتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا آخر امروز فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، انتخاب رشته های تحصیلی آزمون دکتری که از روز دوشنبه سوم شهریور ماه از راه سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده بود ساعت ۲۴ امشب پنج شنبه ۶ مرداد ماه سالجاری آخر می پذیرد. داوطلبان در این فرصت باقی مانده می توانند نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) با عنایت به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، از راه سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.
به داوطلبان سفارش می شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و اطلاعیه های در رابطه با آن اقدام نموده، سپس کدرشته محل های مورد علاقه خویش را از بین کدرشته محل های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرده و بعد از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام نمایند.
همینطور عدم ثبت نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل تلقی می شود. همینطور در گزینش نهایی، وضعیت علمی داوطلبانی که اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر نکنند و یا نتیجه مراحل مذکور از جانب معاونت مذکور به صورت منفی به سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
بر مبنای اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقمند به انتخاب رشته های دانشگاه های آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اینترنتی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه نموده و بر مبنای اطلاعیه های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان، به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http: //darkhast.sanjesh.org رجوع و درخواست خویش را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. بعد از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از راه پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند بعد از دریافت شماره و کد رهگیری از راه پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http: //rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود آگاه شوند.





منبع:

1399/06/06
13:55:41
5.0 / 5
1667
تگهای خبر: آزمون , آموزش , اینترنت , ثبت نام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما