در آستانه انتخابات مجلس؛

نامه وزارت علوم درباره فعالیت انتخاباتی دانشگاه ها ابلاغ گردید

نامه وزارت علوم درباره فعالیت انتخاباتی دانشگاه ها ابلاغ گردید به گزارش این با من معاون فرهنگی وزیر علوم از ابلاغ نامه ای به دانشگاهها اطلاع داد كه به باعث آن دانشگاه ها در آستانه انتخابات مجلس ملزم هستند امكانات لازم را برای برنامه های تشكل های دانشجویی فراهم نمایند.



غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه دانشگاه ها برای حضور پرشور دانشجویان در آستانه انتخابات مجلس اظهار داشت: به دانشگاه ها ابلاغ كرده ایم اگر تشكل های دانشجویی تقاضایی برای اجرای برنامه ای داشته باشند، امكانات لازم در قالب قواعد و قوانینی كه وجود دارد در اختیار آنها قرار گیرد.
وی یادآورشد: نامه كلی در این خصوص به دانشگاه ها ابلاغ و تاكید گردیده است امكانات لازم را برای دانشجویان در نظر بگیرند.
براساس این گزارش، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، پیش از این هم تاكید كرده بود: تلاش حوزه فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، افزایش نشاط دانشجویی در آستانه انتخابات و مشاركت حداكثری دانشجویان در انتخابات پیش رو است.
وی هدف همه مسؤلان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها را افزایش مشاركت دانشجویان در فعالیتهای تشكل ها و كانون های مختلف درون دانشگاهی عنوان نمود و افزود: رویكرد ما تقویت و كوشش برای تسهیل گری فعالیت های تشكل ها و كانون های مختلف و متنوع دانشجویی است.

1398/11/09
15:48:49
5.0 / 5
3996
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما