به زودی منتشر می شود

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد این با من: فراخوان جذب عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد تا اختتام آبان ماه جاری بوسیله سایت این دانشگاه اعلام می شود.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، با عنایت به این كه ۳۷ سال از عمر تاسیس دانشگاه آزاد گذشته است، خیلی از اساتید پیشكسوت این دانشگاه در حال بازنشستگی هستند به همین دلیل این دانشگاه برای تامین نیروی انسانی در بخش اعضای هیات علمی تا اختتام آبان ماه جاری مبادرت به انتشار فراخوان جذب خواهدنمود.
دكتر محمد مهدی طهرانچی در این رابطه به ایسنا اظهار داشت: دانشگاه آزاد تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ این دانشگاه به انتخاب اول دانشجویان تبدیل گردد یعنی این كه اساتید دانشگاه باید سرآمدان حوزه دانشگاهی باشند و حضور در دانشگاه آزاد را به دانشگاه های دولتی ترجیح بدهند.
رییس دانشگاه آزاد اشاره كرد: این فراخوان تا اختتام آبان ماه اعلام خواهد شد اما هنوز در مورد تعداد جذب، تصمیم نهایی را نگرفته ایم و بنا داریم جریان ورود اعضای هیات علمی به دانشگاه یك جریان با طراوت باشد.
وی با اشاره به اینكه هم اكنون نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد یك به ۴۳ است، اظهار نمود: برای این دانشگاه آزاد وضعیت یك به ۵۰ تعیین شده بود؛ ضمن اینكه در بعضی از رشته ها مثل كشاورزی و علوم پایه این نسبت به عدد یك به ۱۷ و ۱۵ نیز می رسد، بدین سبب وضعیت استاد و دانشجو با عنایت به شرایط هر رشته، متفاوت می باشد.
رییس دانشگاه آزاد با تاكید بر اینكه ما نمی توانیم اولویت های علمی را در پذیرش و جذب اعضای هیات علمی نادیده بگیریم چونكه سازوكار جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد همان ساز و كار شورای عالی انقلاب فرهنگی است، اشاره كرد: بخشنامه جذب اعضای هیات علمی همان آیین ­نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی است. اعضای هیات جذب مركزی در دانشگاه آزاد بر حسب روند قانونی انتخاب می شوند و اعضای هیات ممیزه دانشگاه آزاد در رشته های پزشكی توسط وزیر بهداشت و در رشته های غیر پزشكی توسط وزیر علوم تعیین می شوند.




منبع:

1398/08/08
09:49:26
5.0 / 5
4268
تگهای خبر: اساتید , دانشجو , دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما