معاون فرهنگی دانشگاه خبر داد

دانشجویان دانشگاه تهران صاحب كیوسك نشریات می شوند

دانشجویان دانشگاه تهران صاحب كیوسك نشریات می شوند این با من: معاون فرهنگی دانشگاه تهران از افتتاح ˮكیوسك نشریاتˮ دانشجویی در این دانشگاه تا اختتام آبان ماه جاری آگاهی داد.


دكتر مجید سرسنگی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: كیوسك نشریات دانشجویان دانشگاه تهران كه برنامه راه اندازی آن از چند سال پیش طراحی شده بود، تا اختتام آبان ماه جاری در ضلع شرقی پردیس مركزی دانشگاه افتتاح می گردد. در واقع تأسیس سرای نشریات دانشجویی در جهت اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در حوزه تقویت و توسعه نشریات دانشجویی است.
ایشان سپس اشاره كرد: كیوسك نشریات دانشگاه تهران توسط دانشجویان این دانشگاه اداره خواهند شد و مسئولان دانشگاه به جز فراهم آوردن امكانات زیرساختی، هیچ نقشی در اداره و مدیریت آن اعمال نخواهند كرد.
معاون فرهنگی دانشگاه تهران همین طور اشاره كرد: در واقع كیوسك نشریات دانشجویی دانشگاه تهران یك فضا یا پاتوق فرهنگی را به منظور عرضه نشریات تولید دانشجویان فراهم می آورد و دانشجویان می توانند در اوقات فراغت خود با برگزاری نشست هایی درباب مباحث فرهنگی بحث و گفت و گو كنند. در بخش بیرونی این كیوسك فضایی برای گردهم نشینی دانشجویان ایجاد خواهند شد.
دكتر سرسنگی همین طور اشاره كرد: قیمت نشریات عرضه شده در كیوسك به مدیران نشریات دانشجویی بستگی دارد. با عنایت به اینكه هم اكنون ما ۳۵۰ نشریه دانشجویی در كل دانشگاه داریم امیدواریم این نشریات به شكلی ارائه شوند كه با استقبال خوب دانشجویان مواجه شود.



1398/08/06
11:24:20
5.0 / 5
4286
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما