سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تشریح كرد

جدیدترین اقدامات دانشگاه آزاد برای ایمنی سازی مسیر تردد دانشجویان

جدیدترین اقدامات دانشگاه آزاد برای ایمنی سازی مسیر تردد دانشجویان به گزارش این با من سرپرست واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: مكانیزمی كه توسط پیمانكار برای ایمن سازی مسیر تردد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات طراحی شده، از نظر ایمنی دارای بالاترین استانداردهاست و از متوسط ایمنی كشور بالاتر است.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، دكتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تاكید بر اینكه پس از حادثه واژگونی اتوبوس، با پیمانكار خلع قرارداد شد، اظهار داشت: بلافاصله پس از حادثه با یكی از بهترین شركت های اتوبوسرانی درون شهری قرارداد بستیم و تمام اتوبوس های قدیمی تعویض شدند.
وی با اشاره به اینكه روزانه ۵۰۰ سرویس رفت و برگشت توسط ۵۰ اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات انجام می شود، اضافه كرد: اخیراً در بعضی از مسیرها كه در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی و امكان استفاده از اتوبوس نبوده، از خودرو های ون استفاده كردیم كه حداقل دانشجویان در روزهای امتحانات آسایش بیشتری داشته باشند.
دكتر مسعودی با تاكید بر اینكه به منظور نصب گاردریل و ایمنی سازی مسیر تردد در واحد علوم و تحقیقات با یكی از پیمانكاران مطرح ساختمانی كشور وارد مذاكره شدیم، تصریح كرد: از آغاز تعامل و مذاكره تاكید مان عرضه بهترین كیفیت و تأیید نظر پلیس راهنمایی و رانندگی بود. با عنایت به اینكه طول مسیر بر حسب شرایط، احتیاج به گاردریل های مختلفی همچون سه موج، یك موج، نیوجرسی و قرقره دار دارد، ازاین رو احتیاج به مطالعات میدانی جامع شدیداً احساس می شد.
سرپرست واحد علوم و تحقیقات افزود: بعد از آنكه طرح اولیه از جانب پیمانكار مشخص شد، با پلیس راهنمایی و رانندگی چندین جلسه به منظور تأیید طرح برگزار كردیم و در نهایت طرح اجرایی هفته گذشته عرضه شد و به دنبال بستن قرارداد با پیمانكار مرتبط هستیم. مكانیزمی كه توسط پیمانكار برای ایمن سازی مسیر تردد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات طراحی شده از نظر ایمنی دارای بالاترین استانداردهاست و از متوسط ایمنی كشور بالاتر است.
وی ادامه داد: همینطور دفتر فنی دانشگاه مسیرهایی كه قطعا و یقین احتیاج به گاردریل دارد و به فرآیند دیگری نیاز ندارد، شناسایی كرده و حدود هزار متر گاردریل توسط پیمانكار نصب شده و همین مقدار هم در حال خریداری و نصب است.
سرپرست واحد علوم و تحقیقات تصریح كرد: جاده واحد علوم و تحقیقات ۲۵ سال قبل كشیده و ارتباطی به دوران مدیریت سه ماهه اینجانب ندارد. از ابتدا هم این جاده مجهز به گاردریل نبوده است.
دكتر مسعودی در ادامه با تاكید بر اینكه تله كابین اساساً مشكل حمل و نقل واحد علوم و تحقیقات را حل نمی كند، اظهار داشت: چون كه در ساعت پیك رفت و آمد در واحد علوم و تحقیقات ۴۶۰۰ نفر باید جا به جا شوند، در حالیكه ظرفیت تله كابین حدود ۲ هزار نفر است. علاوه بر اینكه تله كابین مسیر مستقیم را طی می كند و ساختمان هایی در راه داریم كه تله كابین پوشش نمی دهد.
او در آخر تصریح كرد: همینطور هزینه نگهداری و استفاده از تله كابین از نظر اقتصادی هیچ گونه توجیهی ندارد. این مورد هم در گزارش كمیسیون مجلس هم ذكر شده كه تله كابین مناسب حمل و نقل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات نیست.



1398/04/02
13:49:13
5.0 / 5
4411
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما