مروری بر بهترین پنل های خورشیدی سال 2019

وقتی خورشید به كمك محیط زیست می آید!

وقتی خورشید به كمك محیط زیست می آید! به گزارش این با من پژوهشگران استرالیایی، لیستی از بهترین پنل های خورشیدی در سال 2019 عرضه داده اند.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، تغییرات اقلیمی هم اكنون، به یكی از پدیده های مضری تبدیل گشته اند كه نتایج منفی بسیاری برای محیط زیست و سلامت انسان ها دارند. پژوهشگران و متخصصان محیط زیست برای غلبه بر نتایج منفی تغییرات اقلیمی، در جستجوی یافتن چاره هایی مناسب و سازگار با محیط زیست هستند تا بتوانند اثرات منفی این پدیده را به صورت قابل توجهی كاهش دهند. یكی از راهكارهای عرضه شده در این زمینه، استفاده از منابع تجدیدپذیر انرژی است كه از مناسب ترین راه های عرضه شده برای تأمین انرژی هستند.
یكی از بهترین و مقرون به صرفه ترین منابع تأمین انرژی تجدیدپذیر، انرژی خورشیدی است و بهترین راه جهت استفاده از آن، پنل های خورشیدی هستند. پنل های خورشیدی طی سال های اخیر، بازخورد بسیار مثبتی در زمینه تأمین انرژی داشته اند و مورد تأیید متخصصان این حوزه هستند. حالا، گروهی از پژوهشگران استرالیایی، لیستی از بهترین پنل های خورشیدی سال ۲۰۱۹ عرضه داده اند كه هم كارآمد و هم مقرون به صرفه هستند.

سان پاور


شركت "سان پاور"(Sunpower) كه یكی از پیشگامان در حوزه فناوری خورشیدی به حساب می آید، محصولی عرضه داده كه بیشترین خروجی انرژی را دارد و كارآمدترین پنل در نوع خود به حساب می آید. این پنل خورشیدی قدرتمند، طراحی بسیار ظریفی دارد و در عین حال از استقامت بالایی برخوردار می باشد. پنل های "سان پاور" با داشتن چنین خصوصیت هایی كه برای یك پنل خورشیدی لازم هستند، می توانند چاره خوبی برای كنترل هزینه های مربوط به انرژی و صرفه جویی در هزینه باشند. این پنل ها طوری طراحی شده اند كه با صرف كمترین هزینه، بالاترین سطح انرژی را در اختیار كاربران خود بگذارند. پنل های سری E سان پاور، یكی از مشهورترین و قابل اطمینان ترین انواع پنل خورشیدی هستند كه الان هم مورد استفاده گسترده قرار دارند.

ال جی


شركت "ال جی"(LG)، یكی از مشهورترین شركت هایی است كه سابقه بسیاری در عرصه تولید فناوری دارد. این شركت، بیشتر از سی سال به پژوهش در مورد سلول های خورشیدی پرداخته تا اطلاعات و مهارت های كافی را برای ساخت پنل های خورشیدی به دست آورد. این شركت از سال ۲۰۰۹، ساخت پنل های خورشیدی را در كره جنوبی شروع كرد و هم اكنون هم میلیاردها دلار درآمد از این راه كسب می كند. پنل های خورشیدی ال جی با وجود داشتن قیمت بسیار بالا، از مشهورترین انواع پنل خورشیدی به شمار می روند. دلیل این موضوع، سطح بالای رضایت كاربران از عملكرد پنل های و تأثیرگذاری آنها در حوزه فناوری و انرژی خورشیدی است. پنل های ال جی هم اكنون از پركاربردترین پنل ها در استرالیا و آمریكای جنوبی هستند.

وینایكو


شركت تایوانی "وینایكو"(Winaico)، از شركت های نسبتاً كوچك در زمینه تولید فناوری خورشیدی به حساب می آید. این شركت، پنل های باكیفیتی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار كاربران قرار می دهد. پنل های وینایكو موسوم به "M6 PERC" بسیار مورد اطمینان كاربران قرار گرفته اند و می توان از آنها برای مدت طولانی استفاده نمود. این پنل ها می توانند در شرایط آب و هوایی متفاوت و حتی در شرایط ناملایم اقلیمی، عملكرد مناسبی داشته باشند. توجه وینایكو به جزئیات و طراحی بسیار محكم پنل ها، باعث تمایز آنها از پنل های خورشیدی دیگر شده است. علیرغم این كه وینایكو یك شركت كوچك است اما استانداردهای لازم را در ساخت محصولات خود مورد توجه قرار داده تا نظر كاربران را به خود جلب نماید. طراحی پنل های این شركت به صورتی است كه كارآیی لازم را داشته باشند. این پنل ها طوری ساخته شده اند كه در مقابل صدمه و خوردگی مقاوم هستند و توان مقاومت بالایی هم در مقابل طوفان دارند. پنل های وینایكو در آزمایش های صورت گرفته نشان دادند به قدری محكم هستند كه می توانند در مقابل طوفان مقاومت كنند.

رك


شركت نروژی "رك"(REC) كه در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد، محصولات گوناگونی را برای به كار گرفتن انرژی خورشیدی عرضه می دهد تا منبعی قابل اطمینان از انرژی پاك و تجدیدپذیر در اختیار كاربران بگذارد. شعبه های گوناگون این شركت هم اكنون در نروژ و سنگاپور قرار دارند و با حدود دو هزار كارمند به فعالیت خود ادامه می دهند.
پنل های خورشیدی شركت رك موسوم به "N- Peak" طوری طراحی شده اند كه بیشترین مقاومت و بالاترین كیفیت را داشته باشند. با اینكه پنل های رك، پایین ترین مدت ضمانت را در بین پنل های شركت های دیگر دارند اما بازخورد مثبت آنها به قدری بالاست كه می توان كارآیی آنها را تأیید و به آنها اطمینان كرد. این پنل ها، با آب و هوای ناملایم، سازگار هستند و توان مقاومت بالایی دارند.

كیوسلز


شركت "كیوسلز"(QCells) كه در سال ۱۹۵۲ بنیان گذاشته شد، یكی از مشهورترین سازندگان پنل های خورشیدی باكیفیت است كه پنل هایی از جنس مونوكریستال تولید می كند. این شركت، پنل های خورشیدی را با ۱۲ سال ضمانت عرضه می دهد و كارآیی آنها را هم تا ۲۵ سال تأیید می كند. كیوسلز با عرضه پنل های سازگار با شرایط متنوع آب و هوایی تلاش دارد روش جدیدی جهت استفاده از منابع تجدیدپذیر عرضه نماید.

تریناسولار


شركت "تریناسولار"(Trina Solar)، یكی از مشهورترین سازندگان پنل های خورشیدی است كه سرمایه گذاری های قابل توجهی در زمینه تولید نسل جدید پنل های مقرون به صرفه و كارآمد انجام می دهد. این شركت كه در سال ۱۹۹۷ در چین تأسیس شد، هم اكنون بیشتر از ۳۰ شعبه در سراسر جهان دارد و تمركز اصلی خویش را به ساخت پنل های خورشیدی مقاوم و پژوهش در مورد آنها معطوف داشته است. پنل های خورشیدی این شركت، حالا در ردیف برجسته ترین و كارآمدترین پنل های خورشیدی قرار دارند و در پروژه های گوناگون مربوط به حوزه انرژی به كار می روند.
تریناسولار، پنل های خویش را در انواع گوناگون و با هزینه ای مقرون به صرفه عرضه می دهد. این شركت مانند خیلی از شركت های فعال در این حوزه تلاش دارد محصولاتی با بهترین كیفیت و بالاترین سطح عملكرد در اختیار كاربران قرار دهد. پنل های مونوكریستال و مولتی كریستال تریناسولار، از مورد اطمینان ترین انواع پنل های تولید شده هستند.

جینكوسولار


شركت "جینكوسولار"(Jinko Solar)، یكی از بزرگترین شركت های چینی در زمینه تولید پنل های خورشیدی كارآمد و مقرون به صرفه است. این شركت در طول سال های گذشته موفق شده پیشرفت های قابل توجهی در زمینه پژوهش و سرمایه گذاری در مورد فناوری سلول خورشیدی داشته باشد. پنل های جینكوسولار موسوم به "ایگل 60"(Eagle 60)، یكی از كارآمدترین و مقرون به صرفه ترین انواع پنل خورشیدی هستند كه به بازار عرضه شده اند. جینكوسولار در طراحی این پنل ها، از بهترین متخصصان در حوزه فناوری خورشیدی بهره برده تا بتواند بهترین بازخورد را دریافت كند.



1398/01/01
10:34:00
5.0 / 5
4841
تگهای خبر: اطلاعات , پژوهش , تخصص , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما