معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبرداد:

عرضه گزارش واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات در شورای فرهنگی

عرضه گزارش واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات در شورای فرهنگی به گزارش این با من معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه گزارش مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات عرضه شد.



به گزارش این با من به نقل از دانشگاه آزاد، حجت الاسلام ابراهیم كلانتری درمورد موارد مطرح شده در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: در این نشست گزارش مفصلی از حادثه تلخ و مصیبت بار واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات عرضه شد.
وی ضمن تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان و آرزوی سلامت و بهبودی برای مصدومان این حادثه تلخ تصریح كرد: در این نشست مقرر شد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با همه وجود به گونه ای عمل كند تا از درد، مصیبت و آلام خانواده های این دانشجویان بكاهد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد با تاكید بر اینكه این دانشگاه در ارتباط با دانشجویان، خویش را با همه وجود مسئول می داند، اظهار داشت: در این حادثه تلخ، تمام بخش های دانشگاه همچون ریاست هیئت موسس و هیئت امنا، رئیس دانشگاه و تمامی معاونان درگیر مبحث بودند تا با بهترین عملكرد، باری از دوش خانواده دانشجویان بردارند.
كلانتری تصریح كرد: در این نشست گزارشی توسط دبیران تشكل های دانشگاه عرضه و مشخص شد كه بیشتر از ۲۰۰ برنامه برای گرامیداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.
وی اظهار داشت: آماده سازی دانشگاه برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این نشست عنوان شد و دو حوزه مربوط به فعالان فرهنگی گزارش كار خویش را برای برگزاری این مراسم عرضه دادند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح كرد: همینطور به منظور برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه آزاد تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد دانشگاه به صورت همه جانبه در این حوزه فعالیت كند.

1397/10/20
13:04:38
5.0 / 5
4908
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه , دانشگاه آزاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما