مدیر امور دانشجویی عنوان كرد؛

نظارت دانشجویان بر وسایل ایاب و ذهاب دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی

نظارت دانشجویان بر وسایل ایاب و ذهاب دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی این با من: مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی اظهار داشت: به منظور نظارت مستمر و مؤثر بر وسایل ایاب و ذهاب دانشجویان از شوراهای صنفی دعوت میگردد كار نظارت را بر عهده گیرند.


به گزارش این با من به نقل از دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، نشست تعهدات شركت پیمانكار ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با حضور امیرحسین حكیمیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه، مشاور حقوقی معاونت و نماینده دفتر حقوقی دانشگاه، مسئول حراست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مسئولین ادارات مدیریت امور دانشجویی دانشگاه و دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه برگزار گردید. مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با اشاره به مفاد تعهدات وفق ماده ۱۵ قرارداد شركت ایاب و ذهاب اظهار داشت: همان گونه كه از قبل پیش بینی شده بود ما انتظار داریم همانند گذشته، شركت پیمانكار در جهت ایمنی و سلامت سفرهای دانشجویی تمام توان خودرا به كار گیرد؛ تا نگرانی های اخیر از جامعه دانشجویی برطرف شود. وی ضمن تاكید بر نظارت همه جانبه اظهار داشت: چك لیستی تهیه شده تا همه رانندگان و وسایل نقلیه با نمایش مدارك معتبر ازجمله نمایش گواهی سلامت راننده، معاینه فنی خودرو، استعلام از نیروی انتظامی جهت همكاری و مشاوره، بیمه شخص ثالث، تجهیزات داخلی وسیله نقلیه، وجود جعبه كمك های اولیه و كپسول آتش نشانی و... مورد ارزیابی قرار گیرند. حكیمیان اضافه كرد: به منظور نظارت مستمر و مؤثر بر وسایل نقلیه از شوراهای صنفی دعوت میگردد كار نظارت را به صورت میدانی به اتفاق دو نفر كارشناس فنی بر عهده گیرند كه به صورت موردی و یا ماهانه این بازدیدها صورت گیرد. در ادامه این نشست نماینده حقوقی دانشگاه اظهار داشت: مبنای این جلسه حادثه دردناك واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد است كه آگهی و تلنگری برای همه دانشگاه ها در جهت رفع نقصها احتمالی و نگرانی های موجود است. وی با اشاره به نامه اعضای شورای صنفی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی اظهار داشت: قبل از این هم با دستور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، با اینكه مدت كمی از اتمام قرارداد با این شركت باقی مانده لازم دانستیم با بررسی شرایط موجود و مطلوب تدابیری در جهت دفع خطرات احتمالی و رفع نگرانی ها اتخاذ نماییم. در بخش دیگری از این جلسه نماینده شركت ایاب و ذهاب ضمن تاكید بر رعایت اصول ایمنی در این شركت و عدم تولید یا واردات اتوبوس و مینی بوس در سال های اخیر اظهار داشت: ارتقاء مدل ماشین ها امكان پذیر نیست و باید بر متعهد بودن رانندگان بیشتر از مدل ماشین تاكید كرد. وی به تدوین شرح وظایف رانندگان و رعایت اصول رانندگی و ایمنی سرنشینان اشاره نمود و اضافه كرد: اولویت نخست ما تلاش در امتداد فرهنگ سازی است و این امر با نظارت مستمر دانشجویان بهتر و سریع تر محقق میگردد. در این نشست اعضای شورای صنفی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی به مشكلات موجود در ایاب و ذهاب از جمله: عدم به كارگیری از رانندگان ناشناس، تاكید بر سلامت روحی و جسمی رانندگان، توجه به تعهد رانندگان در مقابل سرنشینان، رعایت نظم در سرویس دهی و... پرداختند و خواهان نمایش فهرست كامل از رانندگان مورد تأیید دانشگاه شدند كه در تمامی برنامه ها باز از همان رانندگان استفاده گردد. مقرر شد ارزیابی سرویس ها، نمایش مدارك لازم جهت سلامت رانندگان و وسایل نقلیه از طرف شركت طرف قرارداد صورت پذیرد. همین طور فرم چك فهرست تأیید و ممهور به مهر دانشگاه به همراه شماره تلفن شكایات در تمامی سرویس ها نصب شود و در كلیه سرویس ها تابلویی با آرم دانشگاه مشخص شود تا دانشجویان در صورت مشاهده هرگونه مشكلی سریعاً با شماره اعلام شده تماس بگیرند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

1397/10/17
13:29:06
5.0 / 5
5337
تگهای خبر: بیمه , دانشجو , دانشگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما