دانشگاه شهیدبهشتی اعلام كرد:

اسكان موقت دانشجویان دوره مجازی در روزهای امتحانات

اسكان موقت دانشجویان دوره مجازی در روزهای امتحانات این با من: دانشگاه شهید بهشتی اعلام نمود: دانشجویان دوره مجازی در روزهای امتحانات می توانند در خوابگاه دانشگاه اسكان موقت داشته باشند.



به گزارش این با من به نقل از مهر، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، درمورد اسكان موقت دانشجویان دوره مجازی در خوابگاه در روزهای امتحانات اعلام نمود: این دانشجویان لازم است تا ۱۶ دی ماه ۹۶ كه زمان آغاز امتحانات است نسبت به ثبت در خواست خود ازطریق سیستم جامع گلستان اقدام نمایند.
بررسی درخواست ها توسط مدیریت خدمات دانشجویی انجام می گیرد و در صورت وجود ظرفیت و امكان اسكان موقت دانشجو مراتب با استفاده از سیستم جامع گلستان به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
دانشجویان متقاضی در صورت تایید درخواست توسط مدیریت نسبت به پرداخت اجاره بهاء با استفاده از درگاه بانكی مندرج شده در قسمت هزینه اقامت در سیستم جامع گلستان اقدام نمایند.
دانشجویان متقاضی در ساعات اداری و تاریخ معین با به همراه داشتن كارت دانشجویی و درصورت رجوع در ساعات غیر اداری، با عرضه كارت شناسایی معتبر و شماره درخواست تایید شده به شیفت های شب برای دریافت مجوز سكونت موقت اقدام كرده و اسكان یابند تا سپس در ساعات اداری برای دریافت مجوز اقدام نمایند.

1396/10/14
20:08:57
5.0 / 5
4631
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما