هاست وردپرس چیست؟ هر چیزی که باید بدانید

هاست وردپرس چیست؟ هر چیزی که باید بدانید در واقع هاست وردپرس همان هاست لینوکسی است که برای وردپرس بهینه شده است.


شما قبلاً انتخاب هوشمندانه ای برای استفاده از وردپرس برای وب سایت خود انجام داده اید. اکنون، تصمیم مهم بعدی را برای سایت خود می گیرید: میزبانی. در میان انبوهی از اصطلاحاتی مانند اشتراک گذاری شده، اختصاصی و VPN، شما با این مورد به نام میزبانی وردپرس برخورد کرده اید. هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست؟

در ساده‌ترین مفهوم، میزبانی وردپرس فقط میزبانی است که برای پاسخگویی بهتر به عملکرد و نیازهای امنیتی وردپرس بهینه شده است. همچنین معمولاً شامل نصب وردپرس با یک کلیک است تا شروع کار با وردپرس را آسان کند. و برخی از هاست های وردپرس حتی به صورت خودکار نرم افزار وردپرس شما را در صورت نیاز به روز می کنند.

در واقع هاست وردپرس همان هاست لینوکسی است که برای وردپرس بهینه شده است. اگر به دنبال خرید هاست ویندوز هستید، این هاست مناسب شما نیست.

دو نوع اصلی میزبانی وردپرس وجود دارد - میزبانی مشترک وردپرس و میزبانی مدیریت شده وردپرس. در زیر هر کدام را با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار خواهم داد.

آیا برای اجرای وردپرس به هاست وردپرس نیاز دارید؟

خیر. حداقل الزامات وردپرس نسبتاً ناچیز است. تنها چیزی که برای اجرای وردپرس نیاز دارید یک هاست با PHP نسخه 5.2.4 یا بالاتر و MySQL 5.0.15 یا بالاتر است. به زبان انگلیسی ساده، منظور این است که هر هاست از نظر فنی توانایی مدیریت وردپرس را دارد.

 

اما این بدان معنا نیست که همه هاست ها در اجرای وردپرس برابر هستند. منظورم این است که خوردن Soylent Green هر روز تا پایان عمر، تمام مواد مغذی مورد نیاز برای زندگی را برای شما فراهم می کند. اما این بدان معنا نیست که این بهترین دستور العمل برای یک زندگی شاد است!

بنابراین، اگر می‌خواهید فراتر از «میزبانی سایت وردپرس» بروید، یک میزبانی با کیفیت وردپرس می‌تواند به شما در اجرای بهتر وردپرس کمک کند.

هاست اشتراکی وردپرس چیست؟

همانطور که اشاره کردم، معمولاً دو نوع میزبانی وردپرس را در جستجوی خود خواهید دید:

میزبانی مشترک وردپرس (اغلب فقط به "میزبان وردپرس" کوتاه می شود)

میزبانی وردپرس مدیریت شده

میزبانی مشترک وردپرس تقریباً همیشه ارزان‌تر از این دو گزینه است.

با میزبانی مشترک وردپرس، سایت شما یک سرور را با وب سایت های دیگر به اشتراک می گذارد. سرور شما همچنان برای وردپرس بهینه سازی عملکرد خواهد بود، شما فقط آن را برای خود ندارید.

علاوه بر ترفندهای عملکرد، به نوعی از نصب کننده وردپرس با یک کلیک نیز دسترسی خواهید داشت. راستش را بخواهید، این یک قرعه کشی بزرگ نیست زیرا cPanel (در اکثر هاست ها موجود است) قبلاً یک نصب کننده وردپرس با یک کلیک را شامل می شود. با این حال، برخی از هاست های مشترک وردپرس یک گام فراتر خواهند رفت و به شما این امکان را می دهند که وردپرس را از قبل نصب کنید.

در نهایت، برخی از هاست های وردپرس پیشنهاد می کنند تا نرم افزار وردپرس شما را به طور خودکار ارتقا دهند. گاهی اوقات آنها حتی پلاگین ها و تم های شما را نیز ارتقا می دهند! به روز نگه داشتن سایت وردپرس یک اقدام امنیتی ضروری است که این ویژگی را در واقع بسیار مهم می کند.

ممکن است برخی از هاست های مشترک وردپرس را بیابید که حتی ویژگی های خاص وردپرس را ارائه می دهند، اما موارد فوق تقریباً استاندارد پایه هستند.

هاست های مشترک وردپرس معمولاً برای اولین چرخه صورتحساب شما تخفیف های زیادی ارائه می دهند. پس از آن، قیمت ها به حالت عادی باز می گردند. برای اولین چرخه صورتحساب خود، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 3-4 دلار در ماه بپردازید. پس از اولین چرخه خود، معمولاً از 7 تا 10 دلار پرداخت خواهید کرد. به یاد داشته باشید – این قیمت‌ها تازه شروع می‌شوند – برنامه‌های وردپرس به اشتراک گذاشته شده سطح بالاتر گران‌تر هستند.

هاست مدیریت شده وردپرس چیست؟

اگر میزبانی مشترک وردپرس یک هتل 3 ستاره تمیز است، میزبانی مدیریت شده وردپرس یک استراحتگاه 5 ستاره با چشم‌انداز ساحلی است.

علاوه بر همه چیزهایی که توسط هاست اشتراکی ارائه می شود، میزبانی مدیریت شده وردپرس معمولاً ارائه می دهد:

سرعت های بیشتر. میزبانی وردپرس مدیریت شده به سادگی مشخصات سخت افزاری بهتری را ارائه می دهد، که به معنی سایت وردپرس سریعتر است.

کش سمت سرور کش کردن یکی از بزرگترین کارهایی است که می توانید برای افزایش سرعت سایت وردپرس خود انجام دهید. معمولاً برای مدیریت آن به یک افزونه نیاز دارید، اما هاست های مدیریت شده وردپرس به شما امکان ذخیره سازی بهتر را با کار صفر می دهند.

امنیت بهتر فایروال های مخصوص وردپرس و همچنین اسکن بدافزارهای معمولی و تشخیص نفوذ را دریافت خواهید کرد. تمام این اصطلاحات به معنای یک سایت وردپرس به طور قابل توجهی امن تر است.

سایت های صحنه سازی بسیاری از میزبان‌های مدیریت شده، سایت‌هایی را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهند به راحتی تغییرات سایت خود را قبل از اینکه آنها را زنده کنید، آزمایش کنید.

آیا باید هاست وردپرس اشتراکی یا مدیریت شده را انتخاب کنید؟

توصیه استاندارد این است که مبتدیان باید هاست وردپرس اشتراکی ارزان را انتخاب کنند و سایت های پربازدید باید هاست پربازدید مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنند. من به طور کلی با آن تحلیل موافقم، اما فکر می کنم یک واقعیت را نادیده می گیرد:

وقت طلاست.

اگر مبتدی هستید – به راحتی می توانید در تلاش برای انجام کارهایی مانند پیکربندی حافظه پنهان و حفظ به روز رسانی ها غرق شوید. وقتی از میزبانی مدیریت شده وردپرس استفاده می کنید، لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید.

بله، شما پول بیشتری پرداخت می کنید. اما این پول اضافی به این معنی است که شما باید زمان کمتری را برای مدیریت عملکرد وب سایت خود صرف کنید. آیا ماهیانه 15 دلار اضافی پرداخت می کنید تا سه ساعت از کوبیدن سر خود به دیوار صرفه جویی کنید و سعی کنید بفهمید که چگونه می توانید افزونه کش خود را به بهترین نحو تغییر دهید؟ می دانم که این کار را خواهم کرد.

بنابراین، اگر بودجه دغدغه اصلی شماست، به‌طور کلی به عنوان یک مبتدی از میزبانی مشترک وردپرس استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که با قیمت ارزان تر، خدمات نگهبانی ارائه شده توسط میزبان های مدیریت شده وردپرس را از دست می دهید.

برای خرید هاست از وب‌رمز با این مجموعه تماس بگیرید.

منبع: themeisle.com

 

1402/05/10
23:36:25
5.0 / 5
224
تگهای خبر: هاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
    نظرات بینندگان در مورد این مطلب
    نظر شما در مورد این مطلب
    نام:
    ایمیل:
    نظر:
    سوال:
    = ۱ بعلاوه ۲
    این با من - انجام پروژه
    inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

    این با من

    انجام پروژه های شما