رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

تمام وامهای دانشجویی تا ۷ تیرماه پرداخت می شود

تمام وامهای دانشجویی تا ۷ تیرماه پرداخت می شود این با من: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اظهار امیدواری کرد تمام وام های دانشجویی تا 7 تیرماه پرداخت گردد.



به گزارش این با من به نقل از سازمان امور دانشجویان، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که در مشهد برگزار می گردد عنوان کرد: صندوق رفاه در کنار سازمان امور دانشجویان کشور درصدد هستند مشکلات رفاهی دانشجویان را در سراسر دانشگاه های کشور برطرف سازند.
وی افزود: از مهم ترین خدمات رفاهی صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت وام های دانشجویی است و دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام وام های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق فرصت داشتند که امسال حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی، ۳۰ هزار نفر وام شهریه، ۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد؛ تمام وامهای یاد شده تا ۷ تیرماه پرداخت گردد.
رییس صندوق رفاه دانشجویان به تغییرات اساسی در سامانه این صندوق اشاره نمود و اضافه کرد: حرکت صندوق رفاه به سمت سامانه یکپارچه خدمات رفاهی است و با استقرار این سامانه، شاهد رویدادهای مثبتی در افزایش رفاه دانشجویان خواهیم بود و البته هر نوع تغییر و تحولی دارای فراز و نشیب هایی است و کارشناسان ما در صندوق چنانچه مشکلاتی داشته باشد، بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف خواهند نمود.
گنجی به افزایش تقاضای درخواست وام های دانشجویی نسبت به سال قبل اشاره نمود و خاطرنشان ساخت: برخی وامها تا صد در صد افزایش را شاهد بودیم و تلاش صندوق رفاه دانشجویان پرداخت تمام وامهایی است که دانشجویان مستحق دریافت آنها هستند.
وی در ادامه با خطاب قرار دادن مدیران دانشجویی بیان داشت: دانشجویان، آینده سازان این مرز و بوم هستند و همه متولیان دانشگاهی وظیفه داریم خدمات مطلوبی در شأن این عزیزان ارائه دهیم.
رییس صندوق رفاه دانشجویان ضمن اشاره به این که در دو سال قبل ارز بیش از ۹۵ درصد دانشگاههای کشور بازدید نموده و از نزدیک با مسائل و مشکلات رفاهی مراکز آموزش عالی آشنا است، بیان داشت: هر دانشگاهی که از نظر خدمات رفاهی موفق عمل نموده است، در سایر بخش ها هم خوش درخشیده و سرآمد بوده است.
گنجی در آخر به وامهای دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اشاره نمود و اضافه کرد: با یکی از بانک ها هماهنگی لازم انجام شده و دانشجویان مشتاق حضور در برنامه پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین مقابل السلام می توانند وام پنج میلیون تومانی دریافت نمایند و بزودی شرایط دریافت و بانک وام دهنده را اعلام خواهیم کرد.

1402/04/04
09:14:21
5.0 / 5
240
تگهای خبر: آموزش , ثبت نام , خدمات , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما