آغاز بررسی درخواست میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی

آغاز بررسی درخواست میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی سازمان امور دانشجویان از آغاز بررسی درخواست های میهمانی دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی خبرداد.


به گزارش این با من به نقل از ایسنا، دکتر جاماسب نوذری مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اختتام مهلت ثبت درخواست های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان، از آغاز بررسی درخواست های دانشجویان در دانشگاه های محل تحصیل بعنوان دانشگاه های مبدا آگاهی داد.
نوذری اشاره کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در امتداد کاهش تردد دانشجویان، از جانب وزارت علوم این امکان برقرار شد که دانشجویان کاردانی و کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.
وی ادامه داد: در همین راستا، ثبت نام از دانشجویان متقاضی از تاریخ ۶ مرداد ماه آغاز و لغایت ۱۸ مرداد ماه به پایان رسید که در این بازه دانشجویان با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به آدرس اینترنتی سامانه سجاد https: //portal.saorg.ir درخواست های خودرا ثبت کردند.
مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: طبق زمان بندی اعلام شده، مهلت ثبت نام دانشجویان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه به پایان رسید و دانشگاه های مبدا از ۱۹ لغایت ۲۷ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به بررسی درخواست ها اقدام و از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه نیز دانشگاه های مقصد درخواست های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، نوذری در پایان اشاره کرد: دانشجویان می توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خودرا بوسیله این سامانه پیگیری کنند پس از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و سازمان باتوجه به شرایط موجود و تاکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها، اجتناب کنند.



1399/05/19
23:26:38
5.0 / 5
1578
تگهای خبر: آزمایشگاه , اینترنت , ثبت نام , دانشجو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما