در دانشگاه تهران؛

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره شهید احمدی روشن

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره شهید احمدی روشن به گزارش این با من مراسم افتتاحیه‌ی چهارمین دوره‌ی طرح شهید احمدی روشن  ۲۵ آبان ماه در دانشگاه تهران برگزار می گردد.



به گزارش این با من به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در جهت زمینه سازی برای اثرگذاری بیشتر جامعه‌ی علمی و نخبگانی در بخش های مورد نیاز كشور و همینطور افزایش توان و مهارت های دانشجویان و مستعدان برتر در حوزه های عملیاتی علم و تحقیق، چهارمین دوره‌ی «طرح شهید احمدی روشن» طی مراسمی در سالن علامه امینی دانشگاه تهران افتتاح می شود.

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره شهید احمدی روشن، بیست وپنجم آبان ماه با حضور تعدادی از سرآمدان، اعضای هیئت علمی، دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه های برتر كشور برگزار می شود.

در طرح شهید احمدی روشن كه هرساله با حمایت بنیاد ملی نخبگان بر مبنای شیوه نامه‌ی پشتیبانی از هسته ­های دانشجویی مساله محور(طرح شهید احمدی روشن) اجرا می شود، اساتید خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی با شناسایی چالش ها و مشكلات كشور، هسته های نخبگانی مساله محور را با مشاركت دانشجویان مشمول پشتیبانی های بنیاد ملی نخبگان تشكیل داده و به صورت علمی و تخصصی در چارچوب طرحی مشخص به حل آنها می پردازند.


منبع:

1398/08/25
19:54:23
5.0 / 5
4602
تگهای خبر: اساتید , تخصص , دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما