معاون فرهنگی وزارت علوم تأكید كرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت دروس معارف اسلامی در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب

ضرورت استفاده از ظرفیت دروس معارف اسلامی در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب این با من: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه ستاد عفاف و حجاب این وزارت، بر ضرورت استفاده از ظرفیت دروس معارف اسلامی در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب تاكید كرد.



به گزارش این با من به نقل از مهر، غلامرضا غفاری در این نشست كه با حضور اعضای ستاد عفاف و حجاب وزارت علوم و اعضای گروه بازرسی وزارت كشور در سالن مفتح وزارت علوم برگزار شد، ضمن تبریك ایام ماه ربیع الاول و اعیاد مبارك پیش رو به گستردگی وظیفه وزارت علوم در سوژه عفاف و حجاب پرداخت و گفت: با عنایت به ماموریت های دانشگاه ها در پرورش نسل آینده كشور باید در همه عرصه های آموزشی، تربیتی و عملكردی در حوزه فرهنگ سازی عفاف و حجاب اهتمام جدی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینكه در در شرع مقدس اسلام درباب عفاف و حجاب تأكیدات فراوانی داریم، اظهار داشت: با عنایت به خصلت چندگانه این مساله لازم است هم در حوزه عمل و هم در حوزه نظر، همه واحدهای آموزش عالی باهم همكاری مؤثر و هم افزا داشته باشند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه، به ارائه گزارش فعالیت های یك ساله دانشگاه ها و ستاد وزارت علوم پرداخت و مجموعه اقدامات مدیریتی، ترویجی، نظارتی، پژوهشی و مشاوره ای را تبیین كرد.
غفاری با اشاره به تفكیك دو حوزه باور و رفتار در حوزه عفاف و حجاب به ظرفیت دروس معارف اسلامی برای درونی سازی باور این فرهنگ غنی اشاره نمود و اضافه كرد: تبیین صحیح و منطقی اهمیت و لزوم فرهنگ عفاف و حجاب، تضمین كننده باور و رفتار مناسب در این عرصه خواهد شد.


منبع:

1398/08/22
19:45:32
5.0 / 5
4193
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما