مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان مطرح كرد:

جنبش دانشجویی استكبارستیزی را عین عقلانیت و حفظ منافع ملی می داند

جنبش دانشجویی استكبارستیزی را عین عقلانیت و حفظ منافع ملی می داند به گزارش این با من مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت: جنبش دانشجویی استكبار ستیزی را عین عقلانیت و حفظ منافع ملی می بیند و حفظ منافع ملی ایران در گرو مبارزه با آمریكا است.



به گزارش این با من به نقل از مهر، حسین طهماسبی امروز یكشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینكه استكبار ستیزی آرمانی است كه در بر گیرنده استقلال همه جانبه ایران است و لازمه استقلال ایران استكبار ستیزی است، تصریح كرد: اینكه دشمن شماره یك خویش را نادیده بگیری و ابر قدرتی با همه توان خود بر ضد یك ملت جنایات مختلف انجام دهد، استقلال ما را تامین نمی كند.
وی با اشاره به اینكه برخی ها نمی خواهند واقعیت های تاریخی را ببینند، خاطرنشان كرد: كسانی كه در ۶۰ سال گذشته رفتارهای آمریكا را دیده اند و بازهم می گویند با تعامل با آمریكا می توانیم كشور را بسازیم در شعور و فهم سیاسی آنها تشكیك قابل توجهی وجود دارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح كرد: جنبش دانشجویی استكبار ستیزی را عین عقلانیت و حفظ منافع ملی می بیند و حفظ منافع ملی ایران در گرو مبارزه با آمریكا است. ملاحظه در مقابل دشمن خلاف منطق عقلانی و سیاسی است.
طهماسبی با تاكید بر اینكه همانطور كه رهبر انقلاب فرمودند «بزرگترین مبارزه با آمریكا خدمت به مردم است»، اضافه كرد: در فضای سیاسی و اجرایی كشور عقلانیت سیاسی را نمی بینیم، برجام دقیقا مخالف روح استكبار ستیزی است كه در تار و پود انقلاب وجود دارد، ۶ سال كشور معطل شد، سازش با نماد استكبار معیشت مردم را با مشكلات اساسی مواجه كرده است.
وی با اشاره به اینكه امروز در فضای استان روحیه استكبار ستیزی به معنای خدمت به مردم دیده نمی گردد و مسئولین امر مقصر شماره یك این مساله هستند، افزود: لایحه اف ای تی اف یك لایحه استعماری است كه با منافع ملت ایران در تضاد است، نمایندگان به ظاهر انقلابی و نمایندگان استان كه باید حافظ منافع مردم باشند موضع گیری جدی در مقابله با FATF ندارند.

1398/08/15
20:34:25
5.0 / 5
4364
تگهای خبر: دانشجو , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
این با من - انجام پروژه
inbaman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت این با من محفوظ است

این با من

انجام پروژه های شما